フォト
無料ブログはココログ


カウントダウン

« ネパール着! | トップページ | やっと青空! »

2013年7月 8日 (月)

ほこりと、牛と、道路

ナマステ!

Img_6314

早5日が経ちました。
ネパールは現在雨期ということもあり、道路のコンディションは最悪です。

Img_6211

ぼっこぼっこに水たまる。

でも雨期と言っても朝晩降って日中はやんでるらしい。
先輩によると今年はちょっと多いからどうなるかわからんらしいですが。

街は土埃が本当にすごくて、マスクは手放せません。
もう目もやられちゃうので、ちょっと違和感ありですがサングラスもしてます。笑

P7080023_2

顔が結構覆われるし、日焼け対策にもいいかな♪ 

牛も道路のど真ん中、中央分離帯?でどうどうと寝てます。
むしろ抜け出せれんくなったんかな?笑

Img_6334

電線は木に巻き付けちゃうから今にも倒れそうやし、

Img_6339

1か所にまとめたがるし、(これ電気屋さん的にいかがですか?笑)

Img_6273

こんなところで生地広げて売り出す人もいるし、

Img_6289

こんな細い道でも人だけでなく自転車、リキシャ、車が行き交います。

Img_6298

移動手段は主にバス。(という名のワゴン)
狭い車内にぎゅうぎゅう詰めにされる。
こないだ乗ったら、どんどん人が乗ってきて、
一回ひざあげたら、もう足が地面に着けなかったです。笑

Img_6240

食事は基本的にみんなで自炊。
初自炊では日本風に、煮物とごはん、大根ときゅうりの和風サラダ!

Img_6300

今夜は隊員が持ってきてたカレールーを使って日本カレー!
1週間足らずでみんな日本食が恋しくなってます。笑

そして、今日から語学学校が始まりました!
毎日45分の道のりを歩いて通います。
先輩たちに、体調悪い時はタクシー使えばいいよ!と言われました。
この1か月で絶対みんな体調くずすから、と断言されてます。
絶対崩さねー!あたしは強い子!なはず・・・。

今日はオリエンテーションのみ。
明日からは4人づつでの授業+個人レッスン。
なぜか村落開発普及員グループではなく、小学校の先生グループに入りました。笑
数字が弱いので、まぁいっか^^(先生は数字必須なので)

明日から気合い入れて、しっかりやっていきたいと思います!
ではすばらっとり!(おやすみなさい)

P7080021

« ネパール着! | トップページ | やっと青空! »

コメント

無事ネパールに到着し、元気に生活がスタートしているようで、
安心しています。こちらも、梅雨があけて、暑いです。

行ったことはないけど、カラフルな写真を見たりしていると、一緒に行ってる感じで楽しいです。私も勝手に一緒に行ってる気分を味わいたいと思っています。

体調には、くれぐれも気を付けてください!(^o^)丿

つづみさん
コメントありがとうございます!
日本暑いみたいですね!
こちらは25度くらいですが、午前中は雨も降って、肌寒かったです・・・。

ネパール楽しんでもらえてますか?
それはうれしいです!

また落ち着いたら手紙書きますね!
ありがとうございます*

नमस्ते,
अग्रजाको ब्लग पढें । रमाइलो लाग्यो । कमेण्ट लेख रे ?? अग्रजाले भनेको छैन, तर लेखिदिनु बेस् जस्तो पनि लाग्यो । त्यसैले....... केको बारेमा भने, ग्रामीण विकासको साथीहरूसँग होइन, प्राथमिक विद्यालयको क्लास राखिदिएको छ रे ? मेरो बिचारमा जुनै क्लासमा बसे पनि, त्यति फरक पर्दैन होला । व्यक्तिगत पाठ( लेस्सन) को बेला, सायद सँगै राखेर ग्रामीण विकासमा प्रयोग गर्ने शब्दहरू सिकाउनुहुन्छ होला ।
नेपालको जीवनमा रमाइलो गरिरहेको छौ जस्तो देखिन्छौ । राम्रो कुरा हो । होस गर्नु पर्ने कुरा, अहिले नेपालमा पानी पर्ने ऋतु भएकोले, विभिन्न किसिमको सरुवा रोग=伝染病 लाग्ने खतरा छ । त्यसैले पिउने पानी, खाने खानाको कुरा, राम्रोसँग होस् गर्नु पर्छ । सस्तो पसलमा खाना नखानु बेस् । अनि, धेरै चिल्लो खाना ( धेरै तेल भएको खाना) नखानु बेस् । ताजा(फ्रेस) ( "ताजा‌" भन्ने शब्द के.टि.सि.को क्लासमा सिकेको थियौ । याद छ ?) खाना खाने कोशिस गर । बाहिर सकेसम्म नखाऊ । अनि, अर्को सबभन्दा जरूरी कुरा, शरीरलाई राम्रोसँग आराम गराउने कुरा हो । मतलब,, चाँडै सुतेर, चाँडै उठेर नियमित जीवन बिताउने कुरा हो । नियम → नियमित 規則的な(定期的な) मेरो बिचारमा सबभन्दा जरूरी कुरा हो जस्तो लाग्छ । जबरजस्ती नगरीकन, नेपाली जीवनमा आफ्नो शरीरलाई बानी गराऊ है ।

नमस्ते!
तपाई सन्चै हुनुहुन्छ? हामीहरु एकदम सन्चै छौ। अहिले सबैजानसँगै दैनिकी लेखदै छु। आज नेपाली बाशाको सिक्षकसँग विभिन्न ठाउँमा गएँ। म काठमाण्डु दरबार स्क्वायर, स्वयम्भु नाथ, र बौध्दनाथमा गएँ। आज, यहाँ पक्क हिन्दु धर्मको हावा छ भनेर मलाई लाग्यो ।
ताजा ! अवश्य याद छ ! म हरेक दिन यहाँ पनि मितो चिया पिउदै छु।

ネパール!なんて刺激的な国!!
写真を見るだけでワクワクします!

ブログ更新とっても楽しみにしてます♪
お体に気をつけて頑張ってくださいね(*^^*)

さちゃん
コメントありがとう!
ネパールのおもしろみ伝えられてるかな?

もうすぐおぎょんの時期やね。楽しかった日々を思い出すなー
今後もよろしくおねがいします!

コメントを書く

(ウェブ上には掲載しません)

トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.f.cocolog-nifty.com/t/trackback/1489822/52369697

この記事へのトラックバック一覧です: ほこりと、牛と、道路:

« ネパール着! | トップページ | やっと青空! »


  • にほんブログ村 海外生活ブログ ネパール情報へ
    にほんブログ村 その他生活ブログ 街づくり・地域おこしへにほんブログ村 海外生活ブログ 青年海外協力隊へ
2016年3月
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31